לא פעם כאשר עולה השאלה האם בגילנו ובמעמדנו יש טעם להתחיל בתהליך שבסופו נזכה לאזרחות פורטוגלית ודרכון אירופאי, אנו נוטים לשכוח להכניס למערכת השיקולים את דור העתיד – הילדים שלנו.

חשוב לזכור שלגדול עם דרכון אירופאי זו נקודת פתיחה נהדרת לחיים, ולכן ננסה לתת לכם טעימה מהיתרונות שיש באפשרותכם להעניק לדור הבא עם דרכון פורטוגלי לילדים.

אזרחות פורטוגלית לילדים – הדלת שלהם לעולם

בימים עברו ליסבון בירתה של פורטוגל נחשבה כשער לעולם החדש – אמריקה. התחלת ההליך עבור דרכון הפורטוגלי לקטינים יכול להוות שער בפני עצמו לעולם החדש של ילדיכם. מלבד היכולת לבקר ב-185 מדינות ללא צורך באשרת כניסה, אזרחות פורטוגלית לילדים מעניקה לדור העתיד נקודת פתיחה מצוינת להגיע לפסגות שהם יכולים לכבוש. מצב שמטבע הדברים בישראל מורכב יותר ומקשה עליהם למצות את מלוא הפוטנציאל.

כולנו יודעים שהילד הישראלי ניחן ביכולות יוצאות דופן מבחינת אופי ואינטליגנציה. לעיתים כל מה שנדרש על מנת להפוך את היכולות הללו להצלחה, הם נתוני פתיחה אובייקטיביים. ואין נתון פתיחה טוב יותר מאשר דרכון אירופאי בכלל ודרכון פורטוגלי לילדים בפרט.

לאחר שהבנו כי אזרחות פורטוגלית לילדים ודרכון אירופאי עבורם הינם נקודות הפתיחה שאנו מעוניינים להעניק לילדנו נשאלת השאלה כיצד?

תזמון זה הכל בחיים

על מנת לסלול את הדרך אל האזרחות הפורטוגלית לילדים ולדרכון האירופאי הנחשק, רצוי להתחיל בתהליך מוקדם ככל האפשר.

אם הנכם זוג צעיר המתכנן את המשפחה העתידית, אין זמן מושלם יותר מלהתחיל בתהליך כעת.

למה זה הזמן הנכון להתחיל בתהליך?

כיוון שילד הנולד להורים המחזיקים בדרכון פורטוגלי זכאי לאזרחות פורטוגלית ודרכון פורטוגלי באופן אוטומטי.

התהליך נעשה מורכב יותר כאשר מדובר בקטינים שהוריהם החלו בתהליך לאחר לידתם. חלון ההזדמנויות שנפתח בפני ישראלים ב-2015, מאפשר הגשת בקשה לאזרחות פורטוגלית וספרדית למי שהוכחה זיקתם למשפחות מגורשי ספרד ופורטוגל.

בפורטוגל נכון להיום, חלון ההזדמנויות עודנו פתוח, אך על מנת להשיג את הדרכון והאזרחות הפורטוגלית לילדים לפני גיל 18, תאלצו לעבור תהליך הכרוך בהוכחת הזיקה של הילד עצמו במקביל לבניית תיק הבקשה של ההורים. הזיקה החזקה ביותר היא כמובן אזרחותם הפורטוגלית של ההורים, אך לא רק. ניתן לבסס זיקה גם על סמך חברים ומשפחה בפורטוגל, ביקורים חוזרים בפורטוגל, קשר עם הקהילה היהודית המקומית ועוד. אז איך בפועל מתבצעת בניית הזיקה? בעזרת המומחים שלנו.

דרכון אירופאי לקטינים – רק עם המקצוענים

דרכון אירופאי לקטינים – רק עם המקצוענים

במידה ואתם מעוניינים להתחיל את התהליך לאחר הולדת ילדיכם, אל תאמרו נואש, הפתרון קל מכפי שהינכם חושבים.

אנו מציעים את המסלול המשפחתי –  יותר משתלם, יותר מהיר ויותר פשוט. המסמכים של בני המשפחה תומכים אחד בשני, מה שמקל על הוכחת הזכאות עבור כל המשפחה יחד, וגם ההוצאה הכספית יורדת ככל שגדל מספר המבקשים מאותו תא משפחתי.

חשוב לציין כי הבקשות מוגשות על בסיס שונה, כלומר על בסיס חוקים שונים הקיימים בפורטוגל לילדים ולהורים. אי לכך, גם כאן התזמון משמעותי ולכן אנו ממליצים לבצע את הגשת הבקשות יחדיו ובתיאום מלא. אנו עובדים מול הקהילות היהודיות ומפעילים משרדים גם במדינות היעד, בין היתר בפורטו שבפורטוגל, שם אנו מעסיקים עורכי דין המתמחים בהגירה עבור צאצאי גירוש ספרד, כך שלקוחותינו מעודכנים בכל הקריטריונים הרלוונטיים לקבלת אזרחות פורטוגלית ולשינויים אשר נעשים בחוק הפורטוגלי בנוגע לבקשתם.

פספורטוגו – העתיד של ילדיכם מתחיל כאן.
עשו את הצעד הראשון ובדקו זכאות בחינם בטופס מטה >>