עם כניסתה של ליטא לאיחוד האירופי, תנאי הזכאות לאזרחות ליטאית השתנו לא מעט פעמים גם ברמה המשפטית וגם ברמת האפשרות להחזיק אזרחות כפולה.
לכן, כאשר אתם בודקים את התהליך חשוב לבדוק באופן מקצועי ומסודר את כל הפרמטרים כדי להבין האם האזרחות הליטאית רלוונטית אליך, ואיך ניתן להגיש בקשה לאזרחות בצורה היעילה והמהירה ביותר, באנו לעשות לכם סדר.

איך אפשר לדעת אם אני זכאי לאזרחות ליטאית?

זאת אולי השאלה הגדולה ביותר שכולם שואלים, וחשוב לקבל עליה מענה נכון, מפורט, ממקור אמין. חשוב לפני לבצע בדיקת זכאות ראשונית לקבלת האזרחות וכן, כדאי לעשות זאת בליווי מקצועי. הליווי מאפשר לכם לבחון את רמת הסיכוי להימצא זכאים, להכיר את פרטי החוק ולקבל סיוע בהמצאת המסמכים הרלוונטיים. אנשי המקצוע של פספורטוגו ילוו אתכם בתהליך ויוכלו לסייע לכם בדרך לקבלת האזרחות הליטאית. עם מענה רצוף, גב תומך, וניסיון רב שנים – אנחנו נדאג להליך פשוט, חלק וללא סיבוכים.

השלבים בתהליך להוצאת אזרחות ליטאית?

  1. הערכת זכאות: צרו קשר כדי לבדוק את זכאותכם לאזרחות  לפי מוצא, שורשים ועוד.
  2. הכנת מסמכים: אנו מסייעים לכם באיסוף המסמכים הדרושים כגון תעודות לידה, הוכחת מוצא ועוד.
  3. הגשת בקשה: הצוות שלנו בפספורטוגו מטפל בהגשת הבקשה שלכם לרשויות הליטאיות הרלוונטיות, תוך הבטחת דיוק ויעילות.
  4. מעקב אחר יישום: אנו נודיע לכם על התקדמות הבקשה שלכם ונספק עדכונים לגבי כל דרישות או שלבים נוספים בדרך לאזרחות הליטאית.
  5. הנפקת דרכון: לאחר אישור הבקשה, אנו נסייע לך בהשגת האזרחות הליטאית שלך, שתסמן את תחילת הדרך החדשה שלך כאזרח/ית באיחוד האירופי.

לליווי המקצועי יש תגמול משמעותי להשקעה. צרו קשר עוד היום עם חברת פספורטוגו המתמחה בהוצאת האזרחות, עם ניסיון של שנים רבות ומקצועיות ברמה גבוהה. הצוות המקצועי והמיומן מחכה לך.

מה היתרונות של האזרחות הליטאית?

כאשר חושבים על אזרחות נוספת, מדובר למעשה על דרך מעולה להעשיר את החיים שלכם ושל הילדים שלכם, לפתוח דלתות ולתת ביטחון גם ברמה העסקית, האקדמית, החברתית ועוד. כמה מהיתרונות של הדרכון הליטאי:

  • אפשרות לעבוד בכל מדינה ממדינות האיחוד האירופי
  • אפשרות להתגורר בכל אחת מהמדינות באיחוד האירופי
  • רכישת נכסים בתנאים של תושבים מקומיים במדינות האיחוד האירופי
  • זכויות ותנאים סוציאליים רבים ומגוונים
  • הטבות בלימודים אקדמיים בסבסוד או בחינם.

למה לבחור בנו להליך הוצאת אזרחות?

בגלל המומחיות: עם ניסיון של 30 שנים של פספורטוגו, יש לנו רקורד מוכח של הדרכה מוצלחת של אנשים בתהליך קבלת אזרחות.

בגלל ההליך הפשוט: אנו מבינים שהניווט בבקשות לאזרחות יכול להיות מורכב. זו הסיבה שאנו מספקים תהליך יעיל ומהיר המבטיח חוויה נטולת מתחים.

סיוע מותאם אישית: הצוות המסור שלנו כאן כדי לתמוך בך בכל שלב, עם הדרכה מותאמת אישית והתייחסות לכל דאגה או שאלה שיש לכם.