בעולם משתנה ודינמי, אנו רוצים לתת לילדים שלנו את כל ארגז הכלים שיאפשר להם את נקודת הפתיחה הטובה ביותר לקראת חייהם העצמאיים.
החל מפתיחת חשבון חיסכון עבור מוסדות לימוד מעולים, ועד הדרכון.
לפני שנים ספורות העבירה ממשלת פורטוגל חוק המאפשר לצאצאי גירוש ספרד ופורטוגל לקבל אזרחות פורטוגלית, וכפועל יוצא מכך, גם דרכון זר של האיחוד האירופאי.
בהינתן כל זאת, אין זה מקרי שאנו רואים ביקוש גדול של ישראלים לאזרחות האירופאית: דרכון פורטוגלי ואזרחות האיחוד המגיעה איתו, מגלמים יתרונות רבים, מגוונים והכרחיים.
בכתבה זאת תקראו דרכון פורטוגלי לילדים – על היתרונות והשפעתו על עתידם.

יתרונות הדרכון הפורטוגלי לילדים – עולם שלם של אפשרויות!

לתת לילדיכם את הטוב ביותר עם דרכון פורטוגלי

פורטוגל חברה באיחוד האירופי ולכן אזרחות פורטוגלית הינה אזרחות של האיחוד לכל דבר, אשר מציעה את כל היתרונות המתאפשרים מהשתייכות לגוף העוצמתי הזה.
אמנם אין ספק כי הדרכון הישראלי נחשב לחזק מאוד, ושיחסית לגודלה, מדינת ישראל היא שחקנית של כבוד בשוק העולמי – אולם ההשתייכות לאיחוד האירופי מזמנת הזדמנויות רבות, לכם ולילדיכם:

  1. מגורים חוקיים – נושא דרכון פורטוגלי יכול לגור ב-28 מדינות האיחוד ללא צורך באשרות שהייה ומחויבויות בירוקרטיות שונות.
  2. לימודים מסובסדים – כל הורה יודע שחינוך הוא הדבר החשוב ביותר לעתיד ילדיו, ושתעודה ממוסד מכובד היא מפתח לעתיד טוב יותר.
    מלבד העובדה שבאירופה נמצאים מוסדות לימוד מהטובים בעולם, בעל דרכון פורטוגלי יכול ליהנות מלימודים מסובסדים, מלגות, ובמקרים מסוימים לימודים אקדמאיים ללא תשלום: אכן כן – תואר חינם!
  3. טיסות וחופשות – אנו הישראלים אוהבים לטוס: לטייל זה בגנים שלנו! בין אם לנסיעת בר מצווה, ביקור אצל הדוד בארה"ב, או טיול אחרי צבא – באפשרותכם להעניק לילד שלכם את היכולת לטוס ל-185 מדינות ללא צורך בוויזה, כולל ארה"ב.
  4. השקעות ועסקים – לעולם אין לדעת מה הילד שלכם יעשה בעתיד: אולי הוא יהיה יזם גדול, או מתכנת עם כישרון ואמביציה.
    אולם בכל מסלול שיבחר, אתם יכולים להבטיח שילדכם יזכה ליתרון שמציעים האזרחות האירופאית והדרכון הפורטוגלי בעולם העסקים וההשקעות – החל מהטבות מס וכלה בהלוואות מיוחדות לתושבי האיחוד.
לתת את הטוב ביותר לעתיד שלה - עם דרכון פורטוגלי
לתת את הטוב ביותר לעתיד שלה – עם דרכון פורטוגלי

דרכון פורטוגלי לילדים – כל המשפחה מרוויחה!

דרכון פורטוגלי נותן לילדיכם את החופש לגור, ללמוד ולטייל באינספור מקומות, ולנצל את המיטב שיש לעולם להציע.
באופן זה, דרכון פורטוגלי מהווה נכס שערכו לא נופל מזה של דירה: הוא מעניק לילדיכם את האפשרות להגשים את מלוא הפוטנציאל הגלום בהם.
כעת, לאחר שפרשנו בפניכם את יתרונות הדרכון הפורטוגלי, נשאלת השאלה – כיצד משיגים אותו?

הגשת בקשה לאזרחות בממשלת פורטוגל

אם יש לכם שורשים ממרוקו, תוניסיה, לוב, מצרים, טורקיה, יוון, עיראק ועוד ועוד… ממשלת פורטוגל מציבה מספר תנאי סף לקבלת האזרחות והדרכון: על המבקש להיות יהודי עם קשר צאצאות לגירוש ספרד, מעל גיל 18, וללא עבר פלילי קשה.
על פניהם, תנאים אלו נשמעים נהדר.

אך מה עושים עם קטינים מתחת לגיל 18?

כל המשפחה תיגש יחד להתאזרחות משותפת.

אם אתם זוג צעיר וטרם הבאתם ילד לעולם – עכשיו זה הזמן המושלם להגיש בקשה. זאת מכיוון שמי שנולד להורים המחזיקים בדרכון פורטוגלי מקבל בעצמו את האזרחות והדרכון הפורטוגליים באופן אוטומטי. התהליך הופך למורכב יותר כאשר מדובר בילדכם מתחת לגיל 18, ואתם כהורים עדיין לא אזרחים. במצב זה, גם אם כבר אספתם והצגתם את הוכחות הזיקה שלכם, תיאלצו להתחיל שוב את כל התהליך על מנת להציג גם את זיקת ילדכם ואת תיק הבקשה שלו לממשלת פורטוגל.

אנו בפספורטוגו מצאנו פתרון לסוגיה ומגישים את כל המשפחה יחד, בצורה מדורגת ונכונה – מהוכחת הזיקה ועד קבלת הדרכון!

כל המשפחה – זוכה! עם דרכון פורטוגלי
כל המשפחה – זוכה! עם דרכון פורטוגלי

פספורטוגו – הוצאת דרכון פורטוגלי לילדים למען עתידם

אם אתם בני זוג עם ילדים המעוניינים להעניק להם את היתרון שבדרכון, אל תתייאשו: יש לנו פתרון בשבילכם! בפספורטוגו בנינו את המסלול המשפחתי – הוא מהיר, פשוט ומשתלם! כל בני המשפחה מתאזרחים באופן מדורג בתהליך קל יחסית, ובטוח.
הבונוס: כאשר כל המשפחה יחד בטיפולנו, ההוצאה הכספית יורדת עם כל מבקש מאותה משפחה.

נציין כי הבקשות מוגשות על בסיס חוקים שונים הקיימים בפורטוגל לילדים ולהורים.
לכן חשוב מאוד להגיש את כל המשפחה בתיאום מלא.
בפספורטוגו יש לנו מערך בינלאומי המפעיל משרדים בפורטוגל – במקביל לסניפים שלנו בישראל, ואנו מעודכנים בכל הקריטריונים הרלוונטיים לקבלת אזרחות פורטוגלית ולשינויים שנעשים בחוק הפורטוגלי בנוגע לבקשת האזרחות.
אתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים כי העתיד של ילדיכם נמצא בידיים הטובות ביותר!

דרכון פורטוגלי – להבטיח לדור העתיד את עולם המחר!
בדקו זכאות חינם לכם ולילדיכם בטופס מטה >>