הנהירה של הישראלים להוצאת דרכונים זרים לא הגיעה מתוך חלל ריק.
הדרכון האירופאימציע הרבה מאוד אפשרויות והזדמנויות מיוחדות, שכל אדם היה רוצה להעניק לילדים שלו.
אז נכון, הרבה מאוד ישראלים הם צאצאים של אזרחים אירופאים, אך לא תמיד הדרך להוצאת דרכון זר היא קלה ופשוטה.
למעשה, בחלק גדול מאוד מהמקרים מדובר בתהליך ארוך ומסובך, אשר אדם שאינו מעורה בפרטים ולא מכיר את התחום יתקשה מאוד לעשות אותו לבדו.
לכן, כדאי מאוד לפנות אל חברה מקצועית ובעלת ניסיון בתחום כמו חברת פספורטוגו, אשר מחזיקה צוות אנשי מקצוע שיוכל לסייע לך לעבור את התהליך בצורה הקלה והמהירה ביותר. 

למה כדאי להוציא אזרחות פורטוגלית לילדים?

חוק הלאום הפורטוגל מאפשר למי שמחזיק באזרחות פורטוגלית לבקש אזרחות ודרכון גם לילדיו.
הרבה מאוד ישראלים מתעניינים באפשרות להעניק להם ולילדים שלהם "ירושה" עוצמתית כמו אזרחות פורטוגלית, שיכולה לתת להם שקט וביטחון לכל צרה שלא תבוא.
מלבד השקט והביטחון, אזרחות פורטוגלית מעניקה למחזיקים בה מגוון רחב של אפשרויות מיוחדות כמו אפשרות ללימודים מסובסדים באירופה, הזדמנויות השקעה מיוחדות, ועוד לא מעט דברים שכל הורה היה שמח להעניק לילדים שלו.
לכן, למרות הפחד מהתהליך הארוך – מי שרואה את עצמו כבעל סיכויים לקבלת אזרחות, רצוי שיתחיל את התהליך וינסה לראות אם הוא באמת זכאי.

האם אפשר להוציא לבד אזרחות פורטוגלית?

כאופן עקרוני, כן. אפשר.
אבל חשוב לדעת שמדובר בהליך ארוך, מורכב, ורצוף במכשולים – שהופך אותו במקרים רבים למשימה שנראית כמעט בלתי אפשרית. לכן, כדי להגדיל את סיכויי הקבלה ולאפשר עבודה נוחה ומסודרת בדרך אל האזרחות הפורטוגלית, מומלץ ללכת בדרך הפשוטה ולעבור את הדרך יד ביד – יחד איתנו.
אזרחות פורטוגלית עם חברה מנוסה כמו פספורטוגו, החברה המובילה בישראל בתחום, היא החלטה חכמה שלא תתחרטו עליה. באחריות.

לעוד על אזרחות פורטוגלית לילדים