הנפקת דרכון פורטוגלי? מזל טוב! אבל מה עם בן/בת הזוג והילדים? עוד לא מאוחר להוציא גם להם!
דרכון פורטוגלי כבר מזמן אינו רק מסמך נסיעה המקצר תורים בשדה התעופה. זהו שער לעולם שלם של הזדמנויות עבורך ועבור ילדיך. כאזרחים של פורטוגל, המחזיקים בדרכון פורטוגלי, נפתחים עבורכם שלל של אפשרויות. אבל במה זה כרוך? איך מוציאים? מה זה נותן? כמה זה לוקח תהליך הוצאת דרכון פורטוגלי להורים וילדים? כל התשובות ועוד, כאן לפניכם. עושים סדר.

מה נותן דרכון פורטוגלי?

הרבה תוהים לעצמם "למה בכלל אנחנו והילדים צריכים דרכון או אזרחות פורטוגלית"? ובכן, ישנן סיבות רבות לכך אבל מעל הכל – בגלל הכוח שנותן דרכון פורטוגלי.
האזרחות הפורטוגלית מביעה עמה יתרונות רבים, כמו למשל החופש לנסוע ללא ויזה ביותר מ-180 מדינות שונות, כולל ארצות הברית, קנדה ועוד.
בנוסף, תוכלו ליהנות מהחברות של פורטוגל באיחוד האירופי, המקנה גישה למגוון רחב של זכויות – היכולת לחיות, לעבוד וללמוד בכל מדינה אחרת החברה באיחוד האירופי, רכישת נדל"ן בחו"ל ועוד.
את כל היתרונות הללו ועוד רבים בני הזוג והילדים יכולים לקבל עם החזקת דרכון פורטוגלי.

מה התנאים להוצאת דרכון פורטוגלי להורים וילדים?

כדי לקבל דרכון פורטוגלי יש לעמוד במספר קריטריונים לזכאות, הראשונה שבהן זו האזרחות הפורטוגלית.
את האזרחות הפורטוגלית מקבלים אחרי שמוכיחים שאתם אכן צאצאים למגורשי ספרד ופורטוגל.
איתנו, תוכלו להוכיח זאת בקלות, בעזרת המוצא או שם המשפחה שלכם.
לאחר מכן, יהיה אפשר להגיש ילד/ה או בן/בת זוג לקבל אזרחות, בתנאי שאחד ההורים כבר אזרח בעצמו.

האם אנחנו צריכים להיות נשואים?

על הזוג להיות נשוי במשך 3 שנים לפחות עם ילד אחד משותף, או נשואים במשך 6 שנים ללא ילדים משותפים. חשוב לציין כי הספירה מתחילה רק מהרגע בו בני הזוג נישאו זה לזו. במקרה של הורים גרושים, מספיק שרק אחד ההורים בעל אזרחות פורטוגלית כדי להוציא דרכון פורטוגלי גם לילדיו. במקרה של נישואי תערובת, הקהילה היהודית אינה קשורה, ולכן גם אם אחד ההורים אינו יהודי זה לא ימנע מכם להוציא דרכון פורטוגלי לילדכם. 

במה כרוך תהליך הוצאת דרכון פורטוגלי לבני זוג וילדים?

כאמור, יש לעבור מספר שלבים, להגיש בקשה לאזרחות פורטוגלית, להירשם כזוג נשוי גם בפורטוגל ולאחר מכן להגיש בקשה לדרכון ואזרחות גם עבור הילדים. מדובר בהליך בירוקרטי ארוך במהלכו צריך למלא טפסים רבים בשפה זרה, להיעזר בעורך דין, מתורגמן ועוד.

פספורטוגו יכולים לעשות את הכל בשבילי?

עם ניסיון של למעלה מ- 30 שנים בתחום, אנחנו יודעים בדיוק איך לבנות תיק לכל לקוח – החל מבדיקת זכאות לאזרחות, מילוי כל הטפסים והמסמכים הרלוונטיים, איסוף כל המידע הנחוץ והגשת הבקשה לדרכון פורטוגלי עבורכם ועבור ילדיכם בצורה יעילה שתיתן לכם שקט נפשי. אצלנו – כל התהליך מהיר יחסית, רישום נישואין בפורטוגל לוקח כארבעה חודשים בלבד וקבלת אזרחות ודרכונים פורטוגלים לזוג הורים נשואים ולילדים שלהם לוקח כשנתיים בלבד! מדובר בערך במחצית מהזמן אשר עשוי לקחת במקומות אחרים.

לסיכום

דרכון פורטוגלי להורים וילדים פותח דלתות לשורה של הזדמנויות, זהו נכס יקר ערך לכל משפחה בישראל.
משפחת פספורטטוגו מזמינה אתכם להתחיל את התהליך להוצאת דרכון פורטוגלי עבורכם ועבור בני משפחתכם כמה שיותר מהר, יחד איתנו, ולפתוח עולם שלם של הזדמנויות ללא גבולות לכל המשפחה.

רוצים לקרא עוד על דרכון פורטוגלי לבני זוג? לחצו כאן