לדרכון פורטוגלי היכולת לפתוח בפניכם אינספור דלתות של מדינות ברחבי העולם. הכירו את היעדים שתוכלו לבקר בהם, ואת המדיניות הנוגעת לארצות הברית

בשנים האחרונות הפכה פורטוגל בעיני ישראלים להרבה יותר מיעד תיירותי. החוק שהעבירה ממשלת פורטוגל צירף אותה לרשימת המדינות שיכולות להעניק דרכון אירופאי לישראלים, אחד מהמבוקשים ביותר בעולם המערבי. כל ישראלי שבקשתו לקבלת אזרחות פורטוגלית מאושרת, רשאי לקבל תעודת לידה פורטוגלית ולהנפיק דרכון. ומאחר שפורטוגל הצטרפה לאיחוד האירופי כבר ב-1986, דרכון פורטוגלי הוא דרכון אירופאי שידוע ביכולות ההתניידות שמגיעות לצדו. בסעיפים הבאים נעבור על מגוון האפשרויות שמעניק דרכון פורטוגלי בכל הנוגע לכניסה למדינות שונות, בדגש על ארצות הברית.

דרכון אחד – אינספור אפשרויות

להנפקת דרכון פורטוגלי יתרונות שאסור להמעיט בערכם. בתור דרכון אירופאי הוא מאפשר לעבור בחופשיות וגם לעצור ללא מגבלת זמן בכל אחת ממדינות האיחוד האירופי, כך שמי שמחזיק בו יכול לממש את שאיפותיו במדינות רבות. החל מאפשרות למגורים, דרך רכישת נדל"ן ועד ליכולת לעבוד ללא צורך באישורים. לימודים באיטליה, מגורים בהולנד או רכישת נכס בפולין, כל אחד מהם מתאפשר ללא בעיה.

קבלת דרכון פורטוגלי לא מגבילה אתכם להשתקעות בפורטוגל בלבד, וגם אינה מחייבת אתכם להחליט כיצד לפעול, אם בכלל, לאחר קבלתו. גם אם יש לכם תכניות לעבוד או לראות עולם רק בעוד מספר שנים, תזכו בפוטנציאל לעשות זאת איך ומתי שתרצו.

ארצות הברית מחכה לכם

דרכון פורטוגלי פותח דלתות גם אל מחוץ לאירופה. בתקופה בה אזרחי ישראל עדיין צריכים לעבור תהליך ממושך לקבלת ויזת תייר לארה"ב אחת לכמה שנים, השאלה האם דרכון פורטוגלי צריך ויזה לארה"ב היא שאלה שעולה לא מעט. התשובה, למרבה השמחה, היא שלילית. ככלל, מבקרים אשר אינם תושבי ארצות הברית צריכים להגיש בקשה לוויזה טרם הגעתם אליה, אך אזרחי האיחוד האירופי הם חלק מהמדינות שחתמו על הסכם ויתור ויזה ולכן הם מקבלים ויזת תייר לארה"ב באופן אוטומטי.

השאלה הזו רלוונטית במיוחד לצעירים שמתכננים את הטיול הגדול שלהם, ויכולים לחסוך את כל הבירוקרטיה מתוקף אזרחותם האירופאית. חשוב לציין שלבעלות על דרכון פורטוגלי יתרון גם למי שמעוניין לעבוד בארצות הברית. זאת, משום שאזרחי האיחוד עוברים תהליך קבלת אישור עבודה קצר מהתהליך אותו עוברים אזרחי מדינות רבות אחרות.

מדינות נוספות שפתוחות בפני בעלי דרכון פורטוגלי

דרכון פורטוגלי נחשב לדרכון "חזק", ולכן הוא לא רק מקל על הכניסה למדינות רבות אלא גם פותח את הדלת ליעדים שהכניסה אליהם אסורה לישראלים. בין היעדים האלה תוכלו למצוא שמות רבים בהם דובאי, אינדונזיה, מלזיה, חבל קשמיר, בחריין, תימן ועוד.

אם אתם מעוניינים להגדיל את האפשרויות שלכם ושל משפחתכם ברחבי העולם ועד עכשיו לא בדקתם את זכאותכם לדרכון פורטוגלי, מדובר בהזדמנות שאסור לפספס. בפספורטוגו נשמח לעזור לכם לאורך כל הדרך, מהצעד הראשון ועד לקבלת אזרחות פורטוגלית. הדרך שלכם לדרכון פורטוגלי יכולה להתחיל ממש עכשיו, בהליך מהיר ומדויק וללא שום עיכוב.