פורטוגל תמיד קסמה לישראלים – התרבות הנינוחה, האוכל המושלם, האנשים החמים והחופים המשגעים כבשו את ליבם של רבים מאיתנו. לכן, לא היה זה פלא כאשר ממשלת פורטוגל הכריזה ב-2015 על הענקת אזרחות ודרכון פורטוגלים לצאצאי גירוש ספרד ופורטוגל, נוצר תור ארוך מול שגרירות פורטוגל וחברות הדרכונים הזרים. מאז ועד היום נערמות עוד ועוד בקשות על "שולחנה" של ממשלת פורטוגל. מתאזרחים חדשים רבים אף הגדילו לעשות, והחליטו להגשים חלום ולעבור לארץ הפאדו והפורט. רוצים גם אתם להצטרף להרפתקה של פעם בחיים ולגור בפורטוגל? אספנו עבורכם את המקומות השווים ביותר שבשבילם כדאי לעבור לגור בפורטוגל! הנה מתחילים…

ליסבון ופורטו – חיים במסלול המהיר. כמעט…

מי שמתחבר למטרופוליטניים סואנים ושוקקים כמו תל אביב, ימצא את ביתו הטבעי בליסבון. העיר השמחה ביותר באירופה לא דומה לשום בירה או כרך אירופאי. היא שילוב מרתק של העולם הישן והעולם החדש על הקצה של אירופה.

לגור בליסבון

אם אתם חובבי תרבות, ארכיטקטורה, בילויים וספורט – ליסבון היא העיר המושלמת עבורכם ואלו 4 השכונות הכי שוות בה:

1. אלפמה וגרקה – השכונה העתיקה ביותר בליסבון מעוטרת סמטאות צרות, מאות חנויות וברים בעלת אווירה מסורתית וחמה.
2. בירו אלטו – הפלורנטין של ליסבון. אווירה צעירה, חיי לילה שוקקים וסצנת צעירים היפסטרית.
3. בלם – שוכנת על שפת השפך הטז'ו אל הים. בה תוכלו ליהנות ממוזאונים מפורסמים ומונומנטים היסטוריים.
4. פרינס ריאל – כשמה כן היא שכונה המתאימה לנסיכים, נחשבת לשכונת היוקרה של ליסבון וקרובה למרכז העיר ולשדרות המהודרות, שדרות הרפובליקה.

ישנן עוד שפע שכונות ייחודיות כאשר כל שכונה מספקת חוויה אורבנית שונה בעיר הססגונית הזו. הבונוס? החיים בליסבון יהיו נוחים לכיסו של הישראלי.

נוחה לכיס ולנשמה. ליסבון
נוחה לכיס ולנשמה. ליסבון

פורטו – העיר השנייה בגודלה

פורטו בירתה של צפון פורטוגל, שוכנת על גדות האטלנטי בשפך נהר הדורו. היא מרכז תרבותי שאינו נופל מליסבון, אך בעלת ארומה מעונבת יותר ומראה אירופאי קלאסי. ההרים והגבעות אשר סובבים את פורטו מעוטרים בכרמים ויקבים המייצרים את יין הפורט המפורסם בכל העולם. אז באיזו מרפסת כדאי לשבת וללגום פורט?

מדלנה או לבדורס ווילה נובה דה גאיה הן השכונות הפופולריות ביותר לזרים המעוניינים להשתקע בפורטו. מי שמעוניין באווירה יותר כפרית יכול במחירים מצחיקים, לגור בכפרים הציוריים אשר שוכנים סביב פורטו.

כוסית פורט, בפורטו.
כוסית פורט, בפורטו.

בראגה – שלווה בעיר העתיקה ביותר בפורטוגל

בראגה הממוקמת בצפון המדינה, מציעה סגנון חיים נינוח ושפע של כנסיות ואתרי חובה, לא לחינם היא נקראת "רומא של פורטוגל". סמטאות צרות מכוסות קיסוס, כיכרות משגעות, הרבה יין, אוכל ושמחת חיים – בראגה היא מדרגה בדרך אל האושר.
אם אתם רוצים לעבור לגור בפורטוגל בשביל לשנות קצב חיים, העיר העתיקה של בראגה קוראת לכם! אם אתם מחפשים דירה במחירים נוחים במיוחד, האזור סביב האוניברסיטה של בראגה יספק לכם את אותו הקסם בהשקעה משתלמת. בבראגה תמצאו אלפי נכסים משתלמים לא רק למגורים אלא גם להשקעות ארוכות טווח.

מדרגות לגן עדן – בארגה פורטוגל
מדרגות לגן עדן – בארגה פורטוגל

מה שטוב למדונה – טוב גם לכם – "סטובל"

לא רחוק מליסבון, שוכנת עיירה קסומה שמושכת אליה תיירים מכל העולם וגם את התיירת מספר אחת, שאף רכשה בה אחוזה – מדונה. בסטובל יש רק 90 אלף תושבים, אך היא אחד האזורים העמוסים ביותר במדינה, בשל התיירות הענפה והשוקקת.
סטובל היא בעצם הריביירה הפורטוגלית, וכפי שאתם מבינים עם הביקוש עולה המחיר ואכן נכסים באזור זה יהיו יקרים יותר מליסבון, אך עדיין תוכלו למצוא שפע של נכסים בטווח מחירים נוח. גם אם לא תבחרו לגור בפורטוגל, התשואה בסטובל מבטיחה ומקיימת!

ויש גם דולפינים! סטובל, פורטוגל.
ויש גם דולפינים! סטובל, פורטוגל.

קוימברה!

העיר השלישית בגודלה בפורטוגל השוכנת במרכז המדינה. קוימברה מתהדרת באחת מהאוניברסיטאות הגדולות בעולם ומציעה חיים סטודנטיאליים תוססים, לצד הרוגע הפורטוגלי המפורסם. גם כאן תוכלו לבחור בין בתים עתיקים, פרויקטים חדשים ובתי כפר המקיפים את המרכז והכל במחיר של חדרון בחולון.

אלגרבה – חוף לכל דורש

החופים עוצרי הנשימה של מחוז אלגרבה ידועים בכל העולם והערים בה נהנות מתנופת תיירות לאורך כל חודשי השנה. במחוז תמצאו מספר ערים קסומות אשר כל מי שרוצה לעבור לגור בפורטוגל חייב להכיר, הנה שתי הבולטות בהן:

1. פורטימאו – גן עדן לאוהבי שייט, מאכלי ים ושלווה. אווירה ידידותית וחופים מופלאים הפכו את פורטימאו לעצירת חובה בפורטוגל. זרים רבים מצפון אירופה, הפכו עצירה זו למושבת קבע.

2. פארו – בירת מחוז אלגרבה מונה כ-41 אלף תושבים ושופעת בקסם הדרומי של פורטוגל. רבים מתארים את האווירה בפארו כ"קאריבית" והיין נשפך שם כמים. אם אתם חובבי חופשות שנמשכות לנצח והליכות ארוכות ורומנטיות על חוף הים, אתם חייבים לקבוע את מושבכם בפארו. פארו עודנה נחשבת כפנינה סודית ועל כן כוחות השוק טרם פעלו עליה, לכן תוכלו למצוא מגוון נכסים מרהיבים במחירים לא יאומנו ומול נוף עוצר נשימה.

זה לא פוטושופ: מחוז אלגרבה בפורטוגל.
זה לא פוטושופ: מחוז אלגרבה בפורטוגל.

אם אתם מעוניינים בשינוי קצב החיים או רק בהרפתקה זמנית נפלאה, פורטוגל מחכה לכם, עם עשרות ערים שונות ומרהיבות, מחירים שווים לכל כיס, אווירה מהפנטת והמון שמחת חיים.

אז איך מתחילים להגשים את החלום?
בודקים זכאות חינם בטופס מטה >>