החיים בעידן המודרני, שבהם כל אדם ואדם עומד לבד מול אין ספור אתגרים אישיים, דורשים מאיתנו להשתמש בכל יתרון שיש באמצעותנו להשיג, במיוחד בעידן הכפר הגלובלי אליו נולדנו, המתקדם בקצב שקשה לעקוב אחריו. אחד מאותם יתרונות, שמיליוני ישראלים ויהודים זכו לו בשנים האחרונות, הוא האופציה להחזיק ביותר מאזרחות אחת. חלקינו כבר מחזיקים אף ב-3 אזרחויות. המשמעויות  והיתרונות של אחזקת דרכון זר עבור ישראלים הן עצומות ולכן אין זה פלא שאלפי ישראלים כבר דאגו לעצמם לדרכון שכזה, ועוד עשרות אלפים נוספים נמצאים בעיצומו של התהליך.

צרו קשר לבדיקת זכאות בחינם לדרכון אירופאי >>

כפל אזרחויות בעידן המודרני - יתרון עצום עבור הישראלים
כפל אזרחויות בעידן המודרני – יתרון עצום עבור הישראלים

קיבוץ גלויות…ודרכונים!

עוד מקום המדינה והודות לחוק השבות, ישראל הפכה למה שנקרא בעולם "מדינת הגירה", אשר מאגדת אליה יהודים מרחבי העולם ואי לכך מאפשרת כפל אזרחויות ואף יותר. יהודים רבים שהיגרו אליה ממדינות המערב לאחר מלחמת העולם השנייה, המשיכו להחזיק גם בדרכון של המדינה ממנה עלו לישראל.

כך נוצר מצב, כבר מקום המדינה, שאזרחים רבים החזיקו בכפל אזרחויות והמגמה הזאת רק התחזקה לאורך השנים. בעת הנוכחית, שורה של חוקים במדינות שונות, פתחו צוהר נוסף לדרכון אירופאי עבור מיליוני ישראלים שאינם דווקא ממוצא אירופאי מובהק. עבור ישראלים רבים, הזדמנות לדרכון נוסף, נראתה עד לאחרונה כפריווילגיה שיש רק לאחרים.

הגל הגדול שעורר את תאבונם של הישראלים לאפשרות ולפוטנציאל הגדול הגלום באחזקת דרכון אירופאי, החל בשנת 2015, עת ממשלת ספרד הצהירה באופן מפתיע ודרמטי שהיא מעבירה חוק בפרלמנט שיאפשר לצאצאי יהדות ספרד "לשוב הביתה" ולזכות באזרחות ספרדית ודרכון אירופאי, כ-500 שנה לאחר גירוש יהודי ספרד. זמן לא רב אחרי ספרד, ממשלת פורטוגל העבירה חוק דומה ואף אטרקטיבי יותר. עבור מיליוני ישראלים, בעיקר בני רבים מעדות המזרח, היה מדובר בחדשות של ממש. במקביל לבשורות משמחות אלו, המודעות והתיאבון צמחו אצל כלל האוכלוסייה וישראלים רבים החלו בחיפוש אחר שורשיהם במדינות השונות.

שינויים חיוביים שעברו על אירופה, רק העצימו את הביקוש לאזרחות ולדרכון. הקמת האיחוד האירופאי והצטרפותן של מדינות רבות אליו, הפכו את האזרחות באחת ממדינות האיחוד לאטרקטיבית בקנה מידה עולמי. יתרה מכך, האיחוד עצמו השפיע רבות על החיים ב-28 המדינות המרכיבות אותו.

פולין ורומניה שנודעו כדיקטטורות, הופכות אט אט לדמוקרטיות מערביות, והצטרפותן לאיחוד רק זירזה תהליכים אלו. ספרד ופורטוגל זנחו את הממשל הפאשיסטי, והן מדינות מערביות תוססות ומתקדמות, כאשר פורטוגל אף מובילה בחקיקה מתקדמת בנושאי זכויות אדם ומשמשת כדוגמה ומופת בין אחיותיה לאיחוד. אם כך, אין זה פלא שכולם רוצים להיות חלק מהאיחוד האירופאי, גם אם אתה גר במרחק 5000 ק"מ.

אזרחות באיחוד האירופי - אופציה נחשקת בקנה מידה עולמי
אזרחות באיחוד האירופי – אופציה נחשקת בקנה מידה עולמי

כמה ישראלים מחזיקים היום בדרכון זר?

נכון להיום, על פי ההערכות, קרוב למיליון אזרחים ישראלים מחזיקים בדרכון זר. רבים מהם הם יהודים שעלו לישראל ממדינות שונות כגון ארה"ב או צרפת, אך אחרים דאגו לעצמם לדרכונים זרים לאורך העשורים האחרונים והמגמה נמשכת ביתר שאת.

עשרות אלפי בקשות נמצאות על שולחנן של ממשלות פורטוגל, רומניה ופולין כאשר בסבירות גבוהה, אחוז גבוה מהבקשות תסתיימנה עם דרכון אירופאי ביד.

מאז ומעולם, יהודים היו אנשי העולם הגדול והקמתה של מדינת ישראל לא שינתה עובדה זאת. הישראלי הוא פורץ גבולות בטבע שלו, אבל אם אפשר לעבור את הגבולות באופן חוקי, אז למה לא בעצם?

דרכון אירופאי מעניק עולם של הזדמנויות והישראלי לא יחמיץ אותן!

בעזרתו תוכלו לפתח קריירה מזהירה, ולעשות איזה רילוקיישן שרק תרצו, מכיוון שהמוח הישראלי מבוקש בכל העולם! ילדיכם יוכלו ללמוד במיטב האוניברסיטאות באירופה, במחירים מסובסדים ולפעמים אפילו בחינם בעזרת מלגות שונות. גם אם אינכם אנשי עסקים מפולפלים, תוכלו להשקיע בנדל"ן מניב ללא סיבוכים ולהעניק לילדכם עולם עשיר ומלא אפשרויות.

אתם ספונטניים בדם? נהדר!

עם דרכון אירופאי תיהנו מוויזה אוטומטית לארה"ב ולאוסטרליה ולעוד 183 מדינות בעולם, אפילו מדינות אשר חסומות לישראלים. דרכון אירופאי הוא כל מה שצריך כדי לברוח מדי פעם מסיר הלחץ במזרח התיכון, לחופשה קסומה בבית הקיץ שקניתם לכם במחיר מצחיק, באחת מפנינות החן האין סופיות שיש לאירופה להציע…

עם דרכון אירופאי - העולם בכף ידך
עם דרכון אירופאי – העולם בכף ידך

נשמע טוב? רוצים לדעת היכן מתחילים? דרכון זר עושים רק עם המומחים!

חברת פספורטוגו היא אחת מהחברות הגדולות והמצליחות בתחום הוצאת הדרכונים האירופאיים ובעלת 99.85 אחוזי הצלחה. מזה שנים רבות שאנו מלווים אלפי ישראלים, בעזרת צוות מומחים שהתגבש בישראל ומעבר לים לאורך השנים, לצד קשרים רבים שרקמנו במשרדי הפנים ומסדרונות הבירוקרטיה במדינות שונות באירופה.

כשאתם בוחרים לצאת לדרך איתנו, אתם בוחרים נכון – בוחרים בביטחון.  הצטרפו אלינו למסע עולמי שבסיומו תצאו ממשרדנו עם דרכון חדש ועולם שלם שרק מחכה שתכבשו אותו. בדקו זכאות בחינם כבר עכשיו בטופס מטה >>>