גם אם אינכם רואים את עתידכם מחוץ לגבולות ישראל, ילדיכם יכולים להרוויח לא מעט מהבעלות על דרכון אירופאי. אלה כמה מהיתרונות שתרצו להעניק להם כבר עכשיו

חלק מהזכאים להנפקת דרכון ספרדי או דרכון פורטוגלי למגורשי ספרד בוחרים שלא להתחיל בתהליך, מאחר שהם אינם רואים את עצמם חיים או עובדים מחוץ לישראל. הנחת המוצא שלהם היא שלדרכון ספרדי או דרכון פורטוגלי יתרונות רבים, אך אלה רלוונטיים רק עבור מי שרואה את עתידו מחוץ למדינה. 

בפועל, יתרונותיהם של דרכונים זרים אכן באים לידי ביטוי בכל הנוגע לנסיעות מחוץ לגבולות ישראל, אך לא רק. במציאות של היום ישראלים רבים הבינו שמדובר בתעודת ביטוח לכל דבר, ממש כמו פנסיה או ביטוח בריאות. מדובר במוצר חובה שמעניק בטחון כלכלי ותעסוקתי מתקדם לעתיד גם לכם וגם לשאר בני המשפחה. חשוב לזכור שמאחר שספרד ופורטוגל הן חלק מהאיחוד האירופי, דרכון של כל אחת מהן הוא דרכון אירופאי לכל דבר ולכן הוא מאפשר לעבוד, ללמוד ולהתגורר לא רק בשטחן של אותן מדינות אלא בכל מדינה נוספת ששייכת לאיחוד. 

דרכון אירופאי מהווה חלום עבור לא מעט הורים, שרואים לנכון לדאוג לדור העתיד ולסייע לילדיהם לתכנן את המשך חייהם. כך שגם אם לכם אישית אין תכנונים לעתיד בחו"ל, דרכון אירופאי יכול להועיל לילדיכם בכל דרך בה יבחרו לאורך השנים.

אלה כמה מהאפשרויות שהדרכון יפתח עבורם:

1. לימודים במוסדות הטובים בעולם

הבעלות על דרכון ספרדי או פורטוגלי פותחת את השערים עבור ילדיכם באינספור אוניברסיטאות ברחבי אירופה, ומעניקה להם את הזדמנות ללמוד את התחום האהוב עליהם במוסדות ההשכלה הגבוהה מהמובילים בתחומם. לימודי אדריכלות באיטליה או לימודי אופנה במילאנו? הכול תלוי רק בהם. הזכאות ללימודים באה יד ביד עם תנאים מעולים: חלק גדול ממדינות האיחוד מעניק לאזרחיהן אפשרות ללמוד בחינם, בנוסף על מענק מלגות מחייה. היתר מציעות לאזרחי האיחוד לימודים אקדמאים בעלות מסובסדת ואטרקטיבית.

2. עבודה באירופה

 אזרחות אירופאית מאפשרת לא רק לטייל בעולם ללא שימוש בדרכון ישראלי, אלא גם למצוא עבודה באירופה בקלות רבה יותר. אזרחי האיחוד זכאים לקבל אישור עבודה ללא הגבלת זמן בכל 28 מדינות האיחוד האירופי, תוך צבירה וקבלה של כל הזכויות הסוציאליות. אם ילדיכם יהיו מעוניינים בכך בכל שלב בחייהם, יהיה עליהם רק לבחור באיזו מדינה הם רוצים להתחיל את הקריירה.

3. ויזת תייר אוטומטית לארצות הברית

 צעירים רבים מתכננים את הטיול הגדול בארצות הברית, אולם נדרשים לעבור תהליך ממושך לקבלת ויזת תייר בשגרירות האמריקאית. בעלי דרכון פורטוגלי או ספרדי זוכים לוויזת תייר לארצות הברית באופן אוטומטי מתוקף אזרחותם האירופאית, מה שימנע מילדיכם את הצורך להגיש טפסים כל הדרך לניו יורק או מיאמי.

4. עבודה בארצות הברית או באוסטרליה

ומה לגבי עבודה? גם כאן התהליך הופך לפשוט יותר. בעלי דרכון פורטוגלי וספרדי, כמו כל שאר אזרחי האיחוד האירופי, זוכים להליך מקל לקבלת אישור עבודה.

5. אפשרות לרילוקיישן

התניידות ברחבי העולם הפכה היום לנפוצה יותר, ואם ילדיכם ירצו הם יוכלו לממש את חלומותיהם גם מחוץ לגבולות המדינה. מעבר התהליך של קבלת אזרחות והוצאת דרכון פורטוגלי או ספרדי דואגת לביטחונם של ילדיכם בכל תחום. במידת הצורך, הוא יאפשר להם לבצע רילוקיישן ולהתגורר בספרד, בפורטוגל וב-26 מדינות נוספות. 

 

מאחר שהאזרחות עוברת מדור לדור, ילדים שנולדים למי שכבר הנפיק דרכון פורטוגלי או ספרדי יקבלו את הדרכון שלהם בהליך פשוט. אם אתם כבר הורים לילדים שצעירים מגיל 18, תוכלו להנפיק דרכון רק עבורם או עבור כל המשפחה יחד. בפספורטוגו אנו מתמחים בכל השלבים הנוגעים לקבלת דרכון ספרדי או פורטוגלי למגורשי ספרד, גם כאשר מדובר בדור הצעיר. אתם מוזמנים לפנות אלינו לייעוץ לגבי עתיד ילדיכם כבר עכשיו.