מאז ימיה של האימפריה האתונאית, לאזרחות הייתה חשיבות עצומה. כיום המצב דומה ואם אתם רוצים חופש כלכלי, עושר והצלחה לצד איכות חיים גבוהה כדאי שתבחנו את האפשרויות שלכם להוצאת אזרחות. אין כל רע באזרחות ישראלית, אך אזרחות אירופאית מאחת ממדינות האיחוד האירופי יכולה לפתוח לכם דלתות חדשות.

עם אזרחות אירופאית תוכלו לעבוד בצרפת, גרמניה, אוסטריה, הולנד ועוד עשרות מדינות. כך יש לכם אפשרות להגיע לעושר אך ואך רק עם יש לכם אזרחות אירופאית של אחת ממדינות האיחוד. אזרחות אירופאית מבטיחה לא רק רווחה כלכלית, אלא גם אפשרויות אינסופיות לילדים שלכם אשר יכולים ללמוד בחינם באחת מן האוניברסיטאות הטובות בעולם הממוקמות באיחוד האירופי.

מהן הדרישות החוקיות בשביל להוציא דרכון אירופאי?

חשוב לדעת שדרכון אירופאי הוא למעשה שם כולל לדרכון של כל מדינה ששייכת לאיחוד האירופאי. אין דבר כזה דרכון אירופאי כללי – אלא דרכון של מדינות מסוימות כמו למשל גרמניה, פורטוגל או הונגריה – שהן מדינות החברות באיחוד האירופי. התנאים שעליהם יש לענות מבחינה משפטית אם אתם מעוניינים להוציא דרכון אירופאי משתנים בין המדינות השונות החברות באיחוד.

אם יש לי כבר דרכון ישראלי ודרכון של מדינה נוספת – האם אני רשאי מבחינה חוקית להוציא גם דרכון אירופאי נוסף?

יש הגבלה בכמה מדינות אדם אחד רשאי שיהיה לו דרכונים, והגבלה זו משתנה ממדינה למדינה. אזרחי ישראל רשאים לפי החוק הישראלי להיות בעלי אזרחות נוספות. מי שיש לו למשל אזרחות אמריקאית (אזרחות של ארצות הברית) רשאי לפי החוק האמריקאי להחזיק רק בעוד דרכון אחד (אזרחות אחת) בלבד חוץ מהדרכון האמריקאי. המשמעות היא שמי שיש לו גם אזרחות ישראלית וגם אזרחות אמריקאית ורוצה להוציא אזרחות נוספת מכל מדינה אחרת באירופה – חייב לוותר על האזרחות האירופאית או על האזרחות שלו בארצות הברית.

מהו אורך התהליך של הוצאת דרכון אירופאי?

אורך התהליך של הוצאת דרכון אירופאי משתנה מאדם לאדם וממדינה למדינה. לא ניתן להעריך מראש בתחילת התהליך כמה זמן בדיוק התהליך ייקח. ככל שהזיקה והקשר שלך למדינה שבה אתה מעוניין להוציא אזרחות מובהקים יותר וניתנים לגיבוי פשוט במסמכים רלוונטיים (למשל אם אחד ההורים שלך היה אזרח גרמניה ויש לך את תעודת הלידה שלו ואת הדרכון הגרמני שלו המוכיחים הזאת) תהליך קבלת הדרכון האירופאי יהיה באופן יחסי מהיר.

מעוניינים לקבל דרכון אירופאי – אבל לא יודעים איך בדיוק עושים זאת או מאיפה להתחיל? בשביל זה אנחנו כאן! לפספורטוגו ניסיון רב בליווי ישראליים בתהליך הוצאה של דרכון אירופאי באופן מקצועי, אמין והנוח ביותר. לקבלת פרטים נוספים אודות השירותים שלנו צרו עמנו קשר ונשמח לעמוד לרשותכם.